Bewonerscommunicatie ”all-inclusive”
Voor alle projecten waarbij
communicatie met bewoners nodig is.
Een goede samenwerking gaat veel verder dan (ver)bouwen. Het gaat om gezamenlijke visies en
doelen. Het gaat om mensen én om de communicatie met mensen. Vooral de communicatie met bewoners en omwonenden en de feilloze afstemming onderling met de bouwer, aannemer en wooncorporatie.
oNS TEAM
Een team van experts op het gebied van bewonerscommunicatie. Wij hebben samen 20 jaar ervaring en zijn door ieders eigen kwaliteiten de perfecte mix om uiteenlopende projecten voor te bereiden en te begeleiden.
De bewonersconsulenten zijn verantwoordelijk voor het gehele project. Zo hebben bewoners vaste contactpersonen waar zij terecht kunnen voor vragen en uitleg én waar zij de juiste aansluiting vinden. Wij vinden het belangrijk dat er
een mix en dat wij de juiste afspiegeling zijn van de samenleving. Alle bewonersconsulenten hebben ervaring in de zakelijke en maatschappelijke dienstverlening. De grootste toegevoegde waarde is dat zij ook de “school of life” hebben
genoten. Levenservaringen maken dat zij goed aansluiten bij de bewoners.
Naast bewonersparticipatie ook getraind in:
Omgaan met agressie
Diversiteit en omgangsvormen
Onderhandelingen
Conflicthantering
Schrijven op B1 niveau
De bewoners centraal
De bewoners gaan een spannende tijd tegemoet. Hun thuis gaat verbouwd/aangepast worden met een uiteindelijk verbeterd resultaat.
Wij begrijpen bewoners, luisteren naar hun behoeftes en begeleiden hen gedurende het hele traject.
Bewoners hechten veel waarde aan duidelijkheid. Daarom zeggen we wat we doen en doen we wat we zeggen.
Bij vervelende situaties weten bewoners bij welke bewonersconsulent zij terecht kunnen.
Bewoners hebben vaste bewonersconsulenten die hen helpen met het vinden van een oplossing.
Wij houden het graag simpel, duidelijk en praktisch!
Wij werken volgens het 3B’s principe; Benaderbaar Betrouwbaar Bereikbaar
.1
binnen 24 een reactie op een gestelde vraag
.2
persoonlijk bereikbaar tussen 8.00 en 20.00 uur
.3
Minimaal 1 spreekuur voor bewoners per week
.4
1 contactpersoon per straat bij groot onderhoud
.5
Plan – do – act- check en dubbel check
REferenties
Onze opdrachtgevers en haar bewoners zijn onze beste referenties